مردم در حال حاضر در دنیا به دنبال خیلی چیز ها هستند.آن ها به شدت به دنبال معنا برای زندگی خود هستند.آن ها به باند ها ، فرقه ها و گروه های زیادی میپیوندند و گاه حاضرند برای چیزی که احساس خوبی از زندگی به آن ها بدهد از جان بگذرند. اما معنی درست حیات...

شما هیچ معنی خاصی در زندگی خود پیدا نخواهید کرد! شما مجبور به خلق آن هستید!

شما با استفاده از بلوک هایی شامل مسابقاتی که در آن ها شرکت کرده اید، برد هایی که بدست آورده اید و شکست هاییی که خورده اید ؛ ساختمان زندگی خود را در گذشته بنا کردید. و این موضوع همچنان ادامه دارد اما این درباره چیزی است که شما بدون اختیار خودتان شدید و نه یک نتیجه برنامه ریزی شده ی قبلی از طرف شما!

خیلی از انسان ها هستند که قهرمان شده اند رکورد زده اند و یک چیز خیلی با ارزش در زندگی خود بدست آورده اند اما بعد از زندگیشان به یم زندگی بی معنی تبدیل شده چرا که عنوان ، غنائم و جوائز نمیتواند  باعث معنا بخشیدن به زندگی شود.

شما معنا را ب زندگی می آورید با این نکته که چه چیزی را برای خود مهم میپندارید   ،چگونه وقت خود را صرف میکنید ، چه رقابت هایی را برای گذراندن انتخاب میکنید ، چه مردمی را برای خود مهم پنداشته و چه طور به دنیا مینگرید.

معنی زندگی شما از رفتار شما با حیوانات و اشیا ، وحتی با کسانی که نمیتوانند به شما کمک کنند ، مشخص میشود. و قیمتی است که باید بپردازید تا به انسانی تبدیل شوید که دوست داشتید بشوید.

هیچ گروه یا رهبری نمیتواند شما را مبدل به انسان خلاقی در زندگی بکند ، آن ها فقط میتوانند الهام بخش ، قدرت دهنده و مشوق شما باشند و در نهایت تصمیم گیرنده نهایی برای تبدیل شدن  شمایید.

 تمام مواد مورد نیاز  در جعبه زندگی شماست  اما شما فقط راه آن را میدانید که آن ها رو طوری مخلوط کنید که به زندگی شما حس شادی و عزت دهد.

 

 

 

 



ترجمه شده در www.1networker.ir